پلاک 136.

کار سفالم تموم شد 

عنقد گوگولی شده ک نگو خیلی دوسش دارم 😍😍

 

۱ لایک :)
دختر خرداد ۱۵ دی ۹۸ , ۰۹:۵۴
بسلامتی :)

ممنتن قشنگ خانوم^_^

هنر نماییات واس بقیه س فقط :/

نخیر حضرت دوست 

به شوماهم میرسه خیالت راحت😘😘

دروغ گوها میرن کجا؟!؟!! 😒

تو دل یاسمن 😍😍😍

خب ازونجایی ک تو صادقی پس توو دل من نیسی😜

خب پس ب کتفم 

دیگم بات لاس نمیزنم 😒

مگ قبلن میزدی؟!😂😂

از جلو چشام خفه شو 

عشقممممم دلت میااد؟!😆

حیف ک ممکنه کسی ببینه وگرنه میدونستم چی جوابتو بدم

تو در هر صورت نمیتونی جواب منو بدی😜

.

بت زنگیدم. کجایی تو؟! بم زنگ بزن هروخ اومدی...

بیاح 😒🖕


نبودم الان نمیتونم بحرفم میزنگم بت هروقت بتونم فعلا با خانوادم 🤦‍♀️

ازونجایی ک من نمیتونم اینجا پرده های عصمت رو بدرم، جوابتو نمیدم دختر بی ادب😆

 

عه وا! ینی خونه ای؟!مگ امتان نداری؟!

حیف ک اینجا کسی نپیدونه تو چ موجود بی ادبی هستی حیفففف واقعا


ن مشدم 
امتان دارم ولی حال خوندن ندارم انشالله هرچی خدا بخاد 😅😅

اینجا همه میدونن من اسطوره ی ادب و فرهنگم 🤗

😐👌

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان