.افسوس

 افسوس من مرده ام 

و شب هنوز هم گویی ادامه همان شب بیهوده ست 

۰ لایک :)

سلام عزیزم حالت چطوره ، خوبی ؟

 

سلام =)))) 

نمیدو نم خوبم یا نه .تو چطوری؟  

سعی خوب باشی ، سخت نگیر به خودت ، سخت میگذره ... 

منم خوبم عزیز دلم ^^

چه خبر ، چیکارا میکنی این روزا ؟

سخت نمیگیرم ... شاید سخت هست واقعا..

خداروشکر .
سلامتی درگیر دانشگاه و پروژه ها تقریبا سرویس شدم خیلی وقته 
درگیر کلا ... ذهنی جسمی روحی .
تو چطور ؟ چیکار میکنی؟ 

* سعی کن خوب باشی 

ببخشید 😉

راحت باش هیچکس برا اشتباه تو تایپ به پای من نمیرسه:)

زندگیه دیگه ...

مابین برنامه هات کارایی که دوست داری و خوشحالت میکنن رو هم انجام بده ، حال خودتو خوب کن 

شاد زندگی کن عزیزدلم ، تهش هیچی مهم نیست جز حال دلت ... باور کن 

 

منم دارم سعی میکنم حالمو خوب کنم ، یه سال پر از فشار عصبی رو پشت سر گذاشتم ... 

همچنان منتظر روزای خوبم ، دارم تلاشمو میکنم ، دیگه باقیش خواست خداست .

 

اره دیگه چاره ای نیس 

اره هیچی مهمونی از حال دل ادم نبی ولی اگه حال دل ادم بد باشه اون وقت چی:)

خیلی خوبه ... انشالله درست میشه همه چی 
خوبه ک تلاش میکنی :)) 
خوب باش 😚

حال دلت چرا بده عزیزم ؟

نمدونم که 🙃 

درست میشه چیزی نیس 
تو چخبر 

یعنی چه !! O_O

توهم یه چیزیت میشه هاا ، بیشتر مراقب خودت باش 

 

من ؟ هیچی ... یه روز دیوونه ام ، روز بعد وحشی 😥

ولی منم درست میشم چیزی نیس 😊

😅😅 فکر کنم هممون یه چیزیمون میشه 



دیوونه بودن که خوبه:)
اوهوم :))

من دیوونه ام ؟!! 😔

😂😂

نه پس 😅😅😅😅 

بابا دیوونه بودن ک خیلی خوبه 😅😅

😭😭

پس واسه تو باشه 😅 

 

حالت بهترشده ؟ یا هنوز نمیدونی 😔 

نو بیب جاست یووو 😅😅 


نظرت؟ :)

داشتیم ؟! 😔

 

فک کنم خوبی 😉 حالا خوبی واقعنی ؟

 

😅😅😅 شوخی میکنم 

بد نیستم :)

میدونم😉

خوب باش 🙂

=))) سعیمو میکنم 

تو هم خوب باش 

آفرین به تو 🙂

من الان خوبم 😄

خوبه :))))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان