سلام

فک کردم بعد این همه مدت و حرف نزدن و بیخبری یه پست بذارم برات و جوابتو بدم 

من خوبم ینی سعی میکنم خوب باشم تقریبا

امیدوارم خوب باشی تو هم :) 

اگ اومدی خواستی حرف بزنیم کامنت بذار :) 

 فور a

۰ لایک :)

سلاام

خوشحالم که سعی میکنی خوب باشی

همم ... بعد این همه مدت و حرف نزدن و بیخبری ... 

دوستی که تاریخ انقضا نداره ،فاصله و زمان هم روش تأثیر نداره ، واسه من که اینطوریه

صادقانه بگم ، یه سری مشکلات بینمون پیش اومد ، درسته ، ولی من میخوام گذشته رو فراموش کنم ، از اول شروع کنم .

تو چی ?

دوستیم هنوزم ?

:) 

تو چی حالت خوبه؟
اره مدت خیلی زیادی گذشته 
اوهوم بنظر منم دوستیا تموم نمیشن خاطره ها هم از بین نمیرن هم خوبش هم بدش 

بنظر من که دوستیم:)  

منم خوبم :)

درسته

 

خوشحالم که دوستیم ;)

چه خبر?

خوشحالم ک خوبی 


:) 
خبر که که کلی هست و میشه گفت هیچی نیست 
درگیر امتحاناتم تا تموم شن و بعدش بیکاری 😕 
تو چیکار میکنی ؟ حال دلت خوبه؟ 

موفق باشی عزیزم 

 

:)

من فعلا فقط صبوری میکنم...

 

ممنونم گلم 


صبوری برای چی؟ 
البته سوال بیخودیه شاید 

بیخود که نه فدات ولی ... ;)

 

خیلی دوست دارم رفیق و ممنونم 💗

اوکی 


فدات 😘😘😘
امتحانمو گند زدم آرام 😅😅 دعا کن نیفتم

تو چرا درستو نمیخونی دختر 😂

خدا جون حواست به دختر تنبل ما باشه 🙏

درس میخونم باور کن 

یبار تو عمرم برنامه تقلب چیدیم ک ب فاک رفتم من 😅😅😅
ولی باور کن این دنیا ارزش درس خوندن نداره 😕

حرف بد نزن بچه !!

 

چی بگم...میدونی ، دنیا مشکلی نداره ، این آدمای این دنیا هستن که گاهی زندگی رو برات سخت تر میکنن...

من فقط هر روز با خودم اینو تکرا میکنم " خدای من بزرگتر از تمام مشکلات منه " باعث میشه سرپا بمونم :)

 

تو هم نگران نباش عزیزم 😚

درساتم بیشترتر بخون ، فعلا همین کار به عهده ی توعه ، تنبلی هم نکن ، تقلب هم باحاله ، تمرین کنی یاد میگیری 😁

🤭🤭🤐


نمیدونم شاید 
هوم خوبه ک تاثیر داره برات :)

بیخیالشون مهم نیستن
عنقد ک من الان تو کارنامم ۲۰ دارم دبیرستان نداشتم 😐🤣

آففرین بچه ی درس بخون 👏👏

😐😎

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان