..

کاش شب میخوابیدم و صبح که بیدار میشدم همه چیز درست شده بود 

درست مثل همونطور که شبهای زیادی خوابیدم ک‌صبح که بیدار شدم دیدم دنیا نابود شده  

۲ لایک :)

سلام 

خوبی تو ?

چرا اینقد خودتو اذیت میکنی آخه تو -_-

سلام مرسی تو خوبی 

ن بابا چه اذیت کردنی خوبم

خوبم عزیزم

 

بعله...معلومه...:/

 

♥♥♥

خوبه خداروشکر  :)


والا ک من اذیت نمیکنم بقیه میکنن 😕

😂

خب باشه قبول ، تو سعی کن اهمیت ندی ، خوب و آروم بمون .

 

چیکار میکنی این روزها ?

 

فکر کنم کار از اهمیت دادن گذشته یکم 

هووف بیخیال 

من هیچی مشغول نقاشیم  و خودمو سرگرم میکنم باهاش تازه پیج زدم بیا فالوم کن 😅😅  

تو چیکا میکنی؟  حالت خوبه ؟ 

هنرمند شدی پس ، موفق باشی عزیزم 😍

اینستا نیستم من فعلا ، پاک کردم پیجمو... :(

 

کار خاصی نمیکنم من ... حال منم نوسان زیاد داره ، در کل خوب نیستم ولی سعی میکنم خودمو آرووم کنم ☺

 

هنرمند بودم ک 😎😎

ای بابا حیف شد که خواستی بیا تل 

:( چرا خوب نیستی؟  من میتونم کمکی کنم ؟؟  اره سعی کن متاسفانه تنها کاریه ک میتونیم بکنیم 

بعله بعله از اولم هنرمند بودی شماا 😍

تل هم ندارم که 😂

 

چیزی نیست عزیزم ، میگذرد ☺

تو مراقب خودت و دلت باش ، بدونم تو خوبی حالم بهتر میشه 😍

بعله پس چییی😂😂

ای بابا بازم حیف شد که 


سعی کن خوب شی زود زود :))
منم دارم تلاشمو میکنم 

همم 😥

 

خودمم دلم میخواد ، چشم ☺

همیشه خوب باشی عزیزم 😍

دوست دارم 💚

خوبه آفرین 

مرسی تو هم :) ی چیزی نصب کن بیا حرف بزنیم هرازگاهی اگه دلت خواست 

🙂🙃

💛🧡❤

سلام :) 

خوبی؟

اینجام اگه خواستی حرف بزنیم زرایی 

 

سلام :))) 

ممنون تو خوبی 
این روزا اینقدر درگیر بودم اصلا بیان نیومدم 
چرا که نه حتما ازین به بعد میام 👍

^^

:)))

سلام عزیزم خوبی؟

 

تولدت مبارک 🎈🎂🎈🎉

امیدوارم به همه ی آرزوهای قشنگت برسی و همیشه شاد و سلامت و موفق باشی فدات 🙏

یلدات هم مبارک 😍🍉

سلااااامممم  🥺🥺🥺 

مرسی واقعا تو هم همینطور 
یادت که گذشت ولی امیدوارم شب خوبی رو گذرونده باشی :)))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان