#بغض

شاید ب عنوان ی خاهش

برگرد بهم 😔😔

۰ لایک :)
❤❤ EXOYAS ❤❤ ۲۷ مهر ۹۸ , ۰۰:۳۶

؟!

:((

❤❤ EXOYAS ❤❤ ۳۰ مهر ۹۸ , ۱۴:۲۴

😐

🙂

جو بود اون🤭

خبر که سلامتی،خبری نیست

خودت چه خبر؟

بعله =/ 

خبر ک خب زیاده ولی وقت گفتن نیس 
فعلا کلاس میرم کتاب میخونم فیلم میبینم گاهیم با دوستان وقت میگذرونم و میرم بیرون

به به،خوش به حالت

داری زندگی میکنیاااا،کوفتت نشه

اوهوم خوبه تقربا این روزا :)
جای شما خالی

نتارو کی وصل میکنن حوصلم سررفته تل میخام =/ 

ها چیه؟اینترنت میخوای که اختشاش کنی

العیییییی هیچ وقت وصل نشه

وصل شه با تو هم میتونم حرف بزنما =/


بی ادبی دیگ چیکارت کنم 🙁🙁
خاستگاری چطور بود؟

اااااا راس میگییییی،زنگ میزنم وزیر وصلش کنن😅

 

نه اندازه تو🤨

 

دل ما ژیانی شده است که در کوچه ی بن‌بستی گیر افتاده،و دنده عقب ندارد!

نمیتونم،نمیشه،ممکن نیست

لازم‌نکرده اصم من دیگ با شما حرفی ندارم 😒😒😒😒

=/
رفتی اصن؟
خیلی وقت داری هنوز نگران نباش 

اره جون عمت،تو حرفنداری😐

 

امشب میریم

🤐🤐🤐🤐🤐🤐🤐

وای تو دیگه کی هستی،با دهن بسته حرف میزنی🧐

ریلکس تر از من دیدی،هنوز سرکارم،حموم نرفتم،نمیدونم اصن قراره لباس چی بپوشم

معلوم نیس کب برم خونه

موهام هم شلخته

درود به خودم😁

ریلکس ک خب چی بگم بیشتر بی اهمیته برات 

برو زودتر ی دوش بگیر یکم سشوار بکش  ی دست کت و شلوار خوشگلم بپوشی عطر خوش بو هم بزن تمام دیگ =/ 
اینارو بیخیال تو اصلا میدونی قراره چی بگی یا چی بشنوی /=

ساعت ۷ اومدم خونه😐

نه بی اهمیت که نیست،یه مقداری صبور هستم و عجله نمیکنم😐

 

این مشاوره های ازدواج رو دیدی،اکثرشون رو خودم درس دادم😁

خوبه 

بعله =/

بدبخ اونایی ک تو بهشون درس دادی =/ 

بدبخت من که بی منت دانش گرانبهای خودم رو پرتوافشانی میکنم

دیشب هم رفتیم دیدیم،نپسندیدیم،گفتیم میریم یه دور میزنیم برمیگردیم😐

مگ خودتی ک از خودت تریف کنی =/


ما هیچ ما نگاه =| مگ رفتی لباس بخری

مگه نشنیدی میگن مهم اینه آدم از خودش راضی باشه،در دروازه رو میشه بست،دهن زهرا رو هرگز🤨

 

تنها چیز خوبی داشت فقط خوشگلیش بود،اونقد خوشگل بود که ترسیدم زیاد نگاه کنم😅 یه چیزی میگم یه چیزی  میشنوی هاااااا،فکنم پدرمادرم تنها ملاکشون همین خوشگلی بود😐 

البته! به گرد پای یه بنده خدایی نمیرسید:)

رک راست واقعیت رو گفتم بهش،اونم تشکر کرد بابت صداقت و بای بای،کلا ده دقیقه طول نکشید حرفامون

خوبه راضی باش منم دیگ هیچی نمیگم بت =/ 


ای بابا حسودیم شد عنقد ک گفتی شمارشا بده مخشو بزنم 😅
لنتیه با صداقت :)

😅😅

 

والا،بایس از خوبیشم گفت دیگه😐😐

ااااااا شیطون شدیا شماره دختر مردم رو میخوای که مخ بزنی چه بشه

خلااااصه،اگه کسی گفت پسرا بی وفان،بگو غلط کردی یکی رو میشناسم که داره سکته میزنه🙃

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان