پلاک 121.

قصد هجرت دارم یا شایدم تموم کردن 

نمیدونم هرچی هس تصمیم خوبی نیس 

فقط تا اینجاشو میدونم ک یه خدافظی در راهه =/ 

۲ لایک :)

لایک نمی کنم، ولی امیدوارم هرجا برید یا هستید موفق باشید.

ممنون مستر

شما هم همینطور

❤❤ EXOYAS ❤❤ ۰۲ مهر ۹۸ , ۰۰:۳۰

نکن...

نیاز ب یه تغییر اساسی دارم 

سلام

چه طوری؟

خوبی؟

سلامتی؟

دوستات خوبن؟

خانواده خوبن؟

دماغت چاقه؟

سرما گرما نخوردی که؟

 

سلام 

ممنون تو خوبی 
..سلامتی خبری نیس میگذرونم . ن فعلا ک خوبم
تو چخبر ؟ حالت خوبه

فدات گلم

افتضاحم دروغ چرا،اعصاب مصاب یخته

خبری نیست،سلامتی

کم پیدایی،دلمون تنگ شدواست

عه چرا :( چیشده مگ؟ 

بیخبریم ب نسبت خوبه دیگ .
من هسدم خو ی خبر بگیر دوست گرام من ک هسدم 

از کارم لذت نمیبرم،خیلی دارم اذیت میشم.امیدوارم یه سال تحمل بیارم توی این کار

صبح داغوووون از خواب بلند میشم و شب افتضاح میخوابم

ها اره،بیخبری عالیه

تلگرام،واتس اپ،اینستا هیچی نداری؟😐

چرا از محیطش خوشت نمیاد یا بی انگیزه ای ؟

شبا خوب نمیخابی؟ نکنه دوباره خابای بدت شروع شده؟
دی اکتیو کردم همه رو . تلم هست ک احتمالا اونم باید پاک کنم تا فلش بزنم گوشیو

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان