پلاک 115

من در قفَس هستم ...

میله ها در درونِ من است!


کافکا

۲ لایک :)
مِلوچِک . ۲۸ تیر ۹۸ , ۱۲:۰۶
کی توی این دنیا تو قفس نیست:)

هووم همه زندانین انگار 


میگم تو چرا همش خونه ای -_- تموم نشده ک هنو؟

مِلوچِک . ۲۸ تیر ۹۸ , ۱۳:۳۴
نباشی میگن چرا نیستی:/
باشی میگن چرا هستی:|
توی مرخصی هستم تا تموم شدن خدمتم:/
اکه ناراحتی میرم پادگانا:| :|

ینی کلنی کلنی تموممم ؟ دیگ‌نمیری پادگان ؟ 

ن بابا چرا ناراحت خیلیم عالی :)  تو نباشی کی منو دق بده 😅😅

مِلوچِک . ۲۸ تیر ۹۸ , ۱۴:۱۴
بعد پانزهم میرم واسه تسویه و خلاص میشم
آره دیگه،شدم اسباب دق دادن تو:|
میام مرگ موش میدم خوردت خلاص شی کلا:/

نمیشه تو پادگان نگهت دارن 😢😢

مِلوچِک . ۲۸ تیر ۹۸ , ۱۴:۳۴
خودمم میخوام بمونما،ولی دیگه افتادن دنبالم برو گورت رو گم کن:|

ای بابا هییی 

چاره ای نیس دیگ بمان همینجا =|

مِلوچِک . ۲۸ تیر ۹۸ , ۱۴:۳۹
از الطاف شما بسیار متشکریم

خاهچ میکنم =|

اهمممم -_- سلوووووووومممممممم ، خوبیییی ؟ ^^

سلاملکم ارام بانو 

خوبم تو خوبی 

خوبم ممنووننن ^^

خدارو شکر :)

جناب منزوی ۳۱ تیر ۹۸ , ۲۲:۴۳
از درون اسیر بودن واقعاً حس بدیه

اره متاسفانه خیلی :(

●_● ¡_¡

چیشده ارام بانو ؟ 

خوبی جانا؟

میدونم دیر اومدم معذرتتتت....

بهترم فدات تو خوبی؟؟؟؟؟

اره خیلی وقته نبودی نگران شدم 

حالت خوبه؟ 
خوبم منم ممنون:)

اهمم  میدونم  ببخشید :(

خوبم منم :)

اشکال نداره

خدارو شکر :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان