هلپ می پلییییییز

دوستان تو دستو بالتون پیشنهادی اگ دارین بریزین وسط :)

تولد یکی از ادمایه مهم زندگیم داره نزدیک میشه و میخام سوپرایزش کنم و فعلا هیچ ایده جالبی ب ذهنم نمیرسه شما اگ بودید چیکار میکردی؟؟؟ 

۲ لایک :)
متا کوآلن ۲۳ تیر ۹۸ , ۱۶:۲۰
کارت اشتراک باشگاه ورزشی
بلیط مسافرتی

اوووم ممنون ولی اینا نه 

برا جشن نظر خاصی نداری؟  یه سوپرایز اونطوری 
ب کادو بعدا فک میکنم 

مطالب سایتتتتت عالییییننننننن

لطفا اگه وقت دارید به وبلاگ منم سر بزنید

ممنون :)


زیاد بیان نمیام ولی چشم در اولین فرصت :) 

خیلی ممنون

:) خاهش 

واااااااهاهاهاهایییییی جشن تفلددددد^______^ والا چی بگم به خود شخص متولد شونده هم مربوطه خو ببین از چیا خوشش میاد یهویی سوپرایزش کن با اونا ، مثلن من دوس دارم واسه جشن روی زمین پر باشه از بادکنکای رنگی ، من عادم قانعیم :|| عررررر الان مثلن کمکت کردم من آخهههههههه ¡_¡

🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂

اره اتفاقا خودمم بش خیلی فک کردم کلی بادکنک هم رو سقف هم رو زمین 
معلومه ک قانعی اینکه برا تو چیزی نیس :)
اما دیگ چی خب شاید نشه اینکارو کنم :((((

فداااتتت ^^ والا چیزی به ذهنم نمیرسه چون تالا نه تفلد رفتم نه واسم تفلد گرفتن ... اصن بلد نیستم و نمدونم ساری زرایی ¡_¡ حس بدیه هیچ کمکی نتونستم بت کنم ...

والاع منم همینطور =/ 

دیوونه نارتی نداره ک کاش بودم خودم برات تولد میگرفتم 
ایده بادکنکارو دادی دیگ خودش کمکه :) 

خب چند سالشونه ؟؟؟

هم سنای من تقریبا 

نمیدونم چقد میشه -_-

مِلوچِک . ۲۶ تیر ۹۸ , ۰۰:۲۴
اااااااااا از کجا فهمیدی تولد منه:))

😑😐

عه تولد تو هم‌هس ؟
مبارکاااا باشه کی هس حالا ؟

فداااااتتتتتت زرایی جونم^^ خخخخخ

:) قربونت 

جناب منزوی ۳۱ تیر ۹۸ , ۲۲:۴۴
آخرش چیزی تهیه کردید؟ :)

نه هنوز :(

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان