پلاک 112

فقط دو روز دیگ وقت دارم 

ای کنت ای کنت ای کنت 😭😭😭😭😭😭

۱ لایک :)
Yeeeeeees,you can!

شاید باورت نشه ملوچکا ولی هیچ غلطی نکردم تا الان 😭😭😭😭

باید مقالمو تحویل بدم‌ولی بلد نیستم ساختارشو درست کنم 😢😢


تنکس عه لات مستر جانم :)
میدونستی یه دوست خوبی ؟ البته اگ‌اون قسمتی ک دلت میخاد زودتر بمیرمو نادیده بگیرم 😅😅🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

به جان خر ناصرالدین شاه نمیخواستم اینقدر علنی اشتیاقم به مردنت رو نشون بدم:|

😅😅😅😅

کاملا مشهوده مستر ... دیگ کار از پنهون کاری گذشته
عیدت مبارک :)

از بس بلد نیستم پنهون کاری کنم این جوری شد:/
عید شما هم مبارک

اوهوم از بس ک خوبی =/ 

💐💐🌺

ااااااااااا تازه فهمیدی:))

لامصب خیلیم اعتماد ب نفست بالاس =/

:|

^_-

دارم کوچ میکنم مستر 

به کجا چنین شتابان؟

بلاگفا =/

کجا؟؟؟؟😂
جا بهتر نبود؟😂

نخند =/ 

دلم برا اونجا تنگ شده بود حداقل راحت مینویسم الان =/ 

تمام خاطرات جامعه بلاگ نویسان از همون بلاگفا شروع میشه😀
حالا بزار نتونتسی یه ادرس بنویسی و همش گفت تبلیغیه میفهمی کی به کیه😐
ادرس خصوصیه یا عموم؟

نه بابا خصوصی نیس ولی خو ب کسیم ندادمش

چرتو پرتای من چیع ک خصوصی باشه



عاقاااااا ته دلمو خالی نکن دیگ =/ بذا بنویسم 
هنو دیروز استارتشو زدم

باااااشه خالی نمیکنیمممم،خیلییییییی هم عالیه😐

ادرس مخای ؟ 

اگ بهم مزه کنه شاید از اینجا رفتم 

راستی تو هنو سربازیت تموم نشده ؟ حوصله من سر رف دیگ تمومش کن 

ادرس که حتما میخوام
۶۵ روز مونده،حوصله منم سر برده والا
مگه تموم میشه

نمیدم 😅😅😅😅😅😅


چه امار دقیقم داری 😅😅
۶۵ تاااااا 😥😥😥

فک کردی ندی پیداش نمیکنم😂
خب دیگه چه کنیم که روزا رو دارم میشمرم

😐😐😐😑😑😑😑😑

شاخ بازی درنیارا
شاید باورت نشه ولی من خودم وبلاگ خودمو پیدا نمیکنم 😅😅

باشه حالا:/

برو توی هیستوری مرورگرت پیداش کن:|
کی این رو واسه معلمی راه داده:/

اکی شرط ببندیم؟


از تو مرورگر خودم ک میتونم جناب دانشمند 
منظورم از تو بروز شده ها بود 

شرط؟؟؟؟
من و حروم خوری؟
حالا سر چی ببندیم:|؟

از بس جدیدی نمیارتت:/

اره تو 😅

 چ میدونم هویجوری پیشنهاد دادم

نه بابا بلاگ قبلیمم برا چن شال پیش بود ولی نمیاورد نمیفهمم واقعا =/

خخخخخخخخخ:))
پیش پیش باختی شرط رو:|

چون چند وقت پیش بلاگ هک شد و خیلیییی از بلاگا حذف شدن

نخیرم نمیبازم 😒😒😒😒

تا کی هستی ؟

باااااااااااشه:/
تا جمعه هستم

اکی پس تا فردا شب پیدام کن

چطوره ؟

اووووووووووف کی حالش رو داره:/
پشیمون شدم،حوصله ندارم:))
بعدش مگه من بیکارم،واسا برم بچم رو از روی گاز بردارم :/

😅😅😅😅

دیدی من ک میگم نمیتونی حتی دگ امکانش هم باشع حوصله و  وقتش نیس
بپا نشسوزع بچت

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان