پلاک 104

هفته دیگه اخرین مهلت اراعه مقالم و امتان پایان ترممه =/ 

و من هنوز هییییییچ کار نکردم 


و اینک پشم هایممممممممم 

۱ لایک :)
هیچوقت درس نمیخونی که تو ، چراااااااا ؟؟؟!!! 0_0

چون درسای اینجا ارزش خوندن نداره 

اونایی ک باید بخونمو میخونم اما اونایی ک مطمعنم چرته محضن رو متاسفانه نه 

تقریبن نصف درسایی که ما میخونیم همینطورن ، حداقل در اون حدی که پاسشون کنی بخون خب :(

نگران نباش جانا من در اون حدی نمیخونم ک تهش ۱۸ میشم 😅😅😅


شب امتان هس هنوز دیر نمیشه 

منم فردا امتحان دارم و بعد از یه روز و خورده ای فرجه هنوز هیچی نخوندم0_0

راحت باش عزیزم

من ساعت ۸ صب امتان داشتم تا ۵ صبحش هنوز هیچی نخونده بودم 😅😅😅

من برای درسایی مثل دینی و قران و فارسی و حتی زبان که فردا دارم هیچی نخوندم ساعت پنج و نیم شیش ساعت تنظیم میکنم بیدار میشم میخونم 😅

احسنتتتت 

بهت افتخار میکنم‌واقعا 😅😅😅😅

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان