پلاک 103

احساس تنهایی عمیقی میکنم ... 

یه حس بد ... 

اینکه انگار به هیچ جا تعلق نداری .... 

در عین اینکه همه دوست دارن هیچکس دوست نداره

با اینکه میگن میخوان که کنارشون باشی اما بودنتو نمیخان 

میدونی چیه غم انگیز تر از همه اینا اونجاشه که مثلا تو یکی از لحظه های شاد زندگی خنده های ادم یهویی از رو لباش محو بشه تهش بشه یه پوزخند فقط

کاش میتونستم راجب اینا حرف بزنم اما حتی حرف زدنم دیگ ارومم نمیکنه 


۲ لایک :)
اینکه در عین حال که همه دوست دارن ولی بازم تنهایی رو میتونم درک کنم 
ولی این که همه دوست دارن و هیچکی دوست نداره رو نه ! 
اون قسمت اما بودنت و نمیخوان رو هم موافق نیستم 
مثلا من !
 اگه الان پیشم باشی خب خوشحال میشم و بودنت و دوست دارم 
ولی اگه حالم یه جوری باشه که بخام تنها باشم آره خب نه بودن تو و نه بودن هیچ کسو دوست ندارم 
این مثالو زدم برا این که همه آدما رو با هم نبندی 
دیروز داشتم به این موضوع فکر میکردم 
منظور به شما ها و رابطه دوستیم با بقیه 
یه اخلاق ناخودآگاه تو خودم کشف کردم این که وقتی دوستیم با کسی به مرحله خیلی بالایی می رسه هیچ وقت اون آدم از چشمم نمیفته هر چی هم که تظاهر به بد بودن بکنه یا چمیدونم یه کاری کنه که فکر کنه از چشم بقیه افتاده و اینا 
من هیچ وقت اون ادم در نظرم عوض نمیشه چون ذاتشو می شناسم 
چون از حفظ میشمش :)
اینا رم واسه این گفتم که فکر نکنی نیستم زیاد
 به فکرتم نیستم و فراموشت کردم 
نه 
حتی اگه سال ها ازم دور باشی بازم برام همون دوست عزیزی 
پس دیگه ازین حرفا نزن 
یکی دوست داره حالا دیگه 😁😂

اوهوم میدونم دیگ چسناله هام زیادی اغراق امیزه :) 

ولی خب چ کنم =/ 
میدونی ک هر از گاهی بسرم میزنه 
اما حتی تو همون موقه هام یادم نمیره ک یع احمق دیوونه هس ک دوسم داره و کنارمع همیشه 
میدونم همیشه هستی اما یوقتایی یچیزایی ادمو اذیت میکنه تارا
دلم برا تنهایی اتاقم تنگ شده برا اینکه واسه خودم باشم
خابگا در عین حال ک میتونه خوب باشه و چیزایه خوبی برام داره اما همونقدرم میتونع زجر اور باشه 
تمام سعیمو کردم ک ب بقیه بفهمونم من برا کارام رفت و امدام دلیلی نداره بخام ب کسی توضیح بدم اما بازم نمیفهمن 🤦‍♀️

وسط این همه ادم بیشعور خوشحالم ک چن تا رفیق دارم ک با دنیا عوضشون نمیکنم 

مرسی ک دوسم داری از یه بحران جدی خلاص شدم 😅😅😅

هممم ... این حسا واسه منم پیش اومده ، درکت میکنم...¡_¡

متاسفم ک تجربش کردی :( 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان