پلاک 101

دارم میترسم ... 

داره میترسونتم ... این زندگی ... ادماش ... رابطه هاش .. عشق و نفرتاش ... 

این بی اعتمادیاش داره میترسونتم ... 

سرد شدنایه یهوییش داره میترسونتم

دل بستنا و دل کندناش ... نادیده گرفتنا و نادیده گرفته شدناش داره میترسونتم 

دارم میترسم ...

میترسمو ...

هییییییییس یادت نره تو حق اعتراض نداری 😔😔😔😔

۰ لایک :)
اگر در محضر ما بودی
سیلی را افطاری بودی😐

ببخشید استاد سوال دارم 

الان سیلی دقیقا ب چه معناست ؟؟ 🧐🧐🧐🧐
سیل یا سیلی ؟؟؟
محتاج ترجمم 🤭🤭

بی اعتمادی ... نترس عزیزم ، نترس ...

اعتماد :) 

واژه چندان اشنایی نیس برام
خیلی کمن ادمایی ک من با تمام وجود بهشون اعتماد دارم 

زمان همه چی و درست میکنه مطمئن باش رفیق :)
به خودت سخت نگیر و بخند :)
این روزای تو هم میگذره 
این روزای منم میگذره !:)

امیدوارم :)


امیدوارم خوب بگذره و تهش خوب باشه 
برا جفتمون :)
تو خوبی ؟

همه همینطورن ... آدمای قابل اعتماد توی دنیا تعداد محدودین به نظرم

اوهوم‌

سبلی😐

چرا اخه ؟؟؟

چیکار کردم من مگ ؟=/

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان