اینبار برای همیشه

بیخیال ... 
اونقدرام ک فک میکردم کشنده نبود ... 
یسری اشتباها فقط ب ادم یاد میدن ک نباید .... 
و در ازای این یاد دادنه ادمو از خودش بیزار میکنه فقط همین 


فقط میتونم بگم با تمام وجودم خوشحالم ک تموم شد
۰ لایک :)
سلام

سلام مستر 

خوبی ؟

نمیر زنده بمون

بیخیال دادا


تمومش کردم‌تارا

بیخیال پس نه به آینده فکر کن دیگه نه به گذشته :)
به خدا بگو هر چی خودت میدونی :)
من هر شب بهش همینو میگم به خدا 
باور دارم اون چه اون بخواد قطعا حکمته:)

اوهوم 

بخاطر اون ناراحت نیستم تارا از دست خودم عصبانیم ک چرا اصلا اینکارو کردم😔😔😔

فقط همین ... 
بقیه رو میسپرم دست خودش .. هرچی خودش بخاد :)
تو هم نگران نباش جانم من بهت ایمان دارم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان