خب بدرک

دلم گرفته 

۰ لایک :)
از چی

از همه چی 

از هیچی 
درگیر یه تناقض عجیبم ابی

خیر باشه...

امیدوارم

سلام ... خوبی عزیزم؟ نبینم زرایی گرفته باشه...

بذا ببینم درست میبینم 

راه گم کردی بانو ؟؟؟ :)
خوبی ؟ 

آره درست میبینی ، خودمم ... راه گم کردم؟!!! ملومه که منو نشناختی ...خودت چطوری ؟ خوبی ؟

نه میشناسمت :) 

من خوبم عزیز تو چطور حالت خوبه ؟

اگه میشناختی که... من ؟ سعی میکنم خوب باشم ^^

هیچوقت ادم نمیتونه کسیو کامل بشناسه اما خب ... 

میدونم این چند وقته بودی هم تو وبلاگ یاسین هم تو بلاگ یاسی
خوبه سعی کن همیشه خوب باشی :)

هممممم... ممنونم ^^

خاهش

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان