پلاک 95

هیچی دیگ 

روزم مبارک =/ 


۳ لایک :)
حالا بزار بشی:/

خوبه تو عم =/ 

عه 
همش میزنه تو برجکم 🙁🙁🙁
اصن قرم بات 

پس چرا این برجکت خراب نمیشه:|
خو نشدی دیگه،یه سال دیگه همین موقع خودم تبریک میگم اول:|

لنتی خیلی محکمه 😅😅😅


یه سال نه جانا ۳ سال 🙂

اینقدر بهش اتک میزنم که خراب شه نگران نباش:/
زود تموم میشه نگران نباش:|

عاقا دیگ =/ 

تو چرا عنقد با من چپی =/ 

لامصب نگرانیم  از همینه ک داره زود تموم میشه 🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

خب من چپ نباشم انتظار داری کی چپ باشه:/

خخخخخخخ چه راحت طلبی تو:))
میدونم دانشگاه خوبه،نه تا این حد که تموم نشه زود:|

هیشکی والا =/ چپ باش برادر من 


معلوم بود 😅😅
نه بخاطر دانشگا نمیگم ی چیزی هس ک اگ دانشگام تموم شع منم از دستش میدم برا همینه ک ترجیح میدم تموم نشه

چشم،اطاعت میشه و شدت چپیت رو هم بیشتر میکنم

این تموم شه یه چیز دیگه شروع میشه😐

:)


:((((

نویسنده آشنا ۱۳ ارديبهشت ۹۸ , ۰۰:۱۷
به سلامتی، مبارک باشه:)

ممنون :) 

با یک روز تاخیر!!
روزت مبااارک خانوم معلم جان(:💙

خیلی ممنونم ^_^ 

ان شاءالله که معلم هم میشید :)
با تاخیر تبریک :)

خیلی ممنونم مستر :) 


تاخیرش چندان مهم نی 😅 
تبریکش مهمه :) 

مبارک با تاخیر :))

ممنون 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان