پلاک 90

بهم میگی مجبور نیستم همه رو دوست داشته باشم



نمیدونم شاید ... 

اما میخام اینو بدونی که من همه رو دوست ندارم 

کلا دایره دوستای من خلاصه میشن ب ۴ نفر ... 

۴ نفری ک ازشون فاصله گرفتم ... اونم خیلیی زیاد 

بی معرفتم . بی مرامم احمقم همه اینارو میدونم و بخاطرش هم متاسفم

اما تنها چیزی ک میخام بدونی اینه که من هنوزم دوستون دارم و بهتون فکر میکنم


یاسمن . تارا . نرگس و گوهر شماها تنها ادمایی هستین ک دلم میخاد همیشه داشته باشم.... 

انتظار باور ندارم اما این حرفام چیزی جز حقیقت نیس


۱ لایک :)
متاسفم ک ناراحتت کردم...
چیزی ک گفتم حقیقت بود...
حس کردم داره بهت سخت میگذره... بهضی وقتا این سخت گذشتنا بخاطر سخت گرفتن خودمونه... واسه خودت باش زهرا... فقط همینو ازت میخام ک آروم باشی... کاش بتونی... کاش بفهمی چی دارم میگم...
:))

ناراحتم نکردی یاسمنم ... 

فقط میخاستم اینا رو بدونی ..‌ بدونی ک فراموشتون نکردم و هیچوقت نمیکنم .اینکه بهم سخت میگذره هم تقصیر خودمه ... و فک کنم حقمه 
ارومم یاسی شاید بیشتر از اونچه ک باید ارومم 
و چیزی بیشتر از این منو نمیترسونه 

خوش به حال این چهار نفر که دوست مهربونی مثل تو دارن. :)
این که همه ی آدم ها رو دوست داشته باشی خیلی هم چیز خوبیه. :)

:) 

من اونقدرام مهربون نیستم :) 
بیشتر خوشبحال منع بخاطر داشتن همچین دوستایی 

:) 

چه قدر متواضعی شما مهربون خانم. :)

:) 


خوش به حال تو هم به خاطر این چهار دوست خوب و مهربون. :)

اوهوم خیلیی خوبن :)


برا تو هم بهترینا رو ارزو میکنم ... یه چیزی شبیه داشتن همچین ادمایی :) 

تو میدونی یا من بگم؟؟ میدونی ک دوستت دارم... ن؟💖

:)) 

امیدوارم هنوزم داشته باشی 😔😔

:)

:) 



اسم قشننگی داری 

ممنونم. :)

خاهش

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان