گو اوت آف مای لایف پلیز

وقتی میبینی دیر جواب تو میدم یا حوصله بحث باهاتو ندارم لطفا خودت بفهم و تمومش کن این کراش مسخره رو 

نمیدونم چطوری ب خودت حق میدی تا بهم بگی دلم برا کسی تنگ نشه 
با دوستام فیلم نبینم 
با کسی بیرون نرم 
چطوری لباس بپوشم یا چطوری رفتار کنم 
اینا چیزایین ک هر ادمی حق داره خودش انتخاب کنه و من این اجازه رو ب کسی نمیدم ک بخاد برام تکلیف معین کنه
من این اجازه رو ب خودم نمیدم ک بخام تو زندگیه کسی دخالت کنم پس لطفا تو هم اینو بفهم 

۱ لایک :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان