خدایا لطفا 🙏

میگن امشب شب ارزوهاس ...

شبی ک فرشته های خدا رو زمینن 

منم یه ارزو کردم ... ارزویی ک میدونم محاله

چقدر تلخه ک میدونم شدنی نیس ... 

چقدر همه چیز این روزا برام تلخ شده .. چقد همه چیزو این رورا بکامم تلخ میکنم 

چ روزای خوبی داشتم 

چقدر حسایه شیرینی داشتم .. حسایی ک هیچوقت تجربشون نکرده بودم 

چقدر عوض شدم ... شایدم عوضی 

نمیدونم 

هه بیخیال 

ارزو میکنم ارزو های همتون براورده شه :) 

۴ لایک :)
آرزو میکنم فرداها نگی به امروز روز های شیرین:)
عوضی که شما نشدید،دنیا روبه روال عوضی بودن افتاده فعلا

دقت کردی ملوچک هربار ک باهات حرف زدم از حال همون موقم نالیدم ولی بعدا گفتم روزای بهتری بودن :( 


شاید دنیام عوضی نشده 
فقط نمیتونه ببینه من خوشحال باشم 😔😔😔

جناب منزوی ۲۳ اسفند ۹۷ , ۲۲:۰۸
ان شاءالله آرزوهای خوبتون برآورده شه :)

منم ارزو میکنم ارزوت براورده شه مستر :) 


ممنون ک اومدی 

آدمه دیگه،آدمم همینه و کارش اینه همیشه بناله از وضعیت
کار دنیا هم همینه طوری بچرخه که دلیلی واسه نالیدن ایجاد کنه درونمون
البته این وسط میرسه یه جایی که یا دنیا خسته میشه یا اینکه ما ادما
امیدوارم تو از اون دسته باشی که دنیا رو سرجاش میشونی که میدونم هستی و خودم زیر پست های خوبت نظر میزارم مث همینا:)

ممنون :) 


مـا جــــــღــ🌻ــدہツ ۲۳ اسفند ۹۷ , ۲۲:۲۴
من امشب هر چی فکر میکنم آرزوم نمیاد:(

+دست یافتن به آرزو های دست نیافتنی به نظرم شیرین تره(:

اوهوم خیلییی :) 

واست بهترینا رو آرزو دارم عزیزم ، به همه ی آرزوهای قشنگت برسی ، سلامت و خوشحال و موفق باشی هرجای این کره خاکی که هستی دلم میخواد همیشه صدای خنده هات از روی شادی همه جا رو پر کنه^_^

ممنون عزیزم 

منم بهترینارو برات ارزو دارم :) 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان