اره من اینطوریم =/

از یه جاییم دیگه آدم با کسی بحث نمیکنه 

خیلی غیر منطقی حرفشو قبول میکنه 

و خیلی منطقی بقیه ی بحثو تو سرِ خودش انجام میده

۲ لایک :)
❤❤ EXOYAS ❤❤ ۳۰ دی ۹۷ , ۱۹:۱۳
:):
وقتی بحث میکنی خیلی رو اعصابه!
ولی وقتایی که بحث نمیکنی رو اعصاب تره! :دی

:)) 

حرص نخور کوشولو 

❤❤ EXOYAS ❤❤ ۳۰ دی ۹۷ , ۱۹:۴۵
به من میگی کوشولو؟؟؟؟
بیام لهت کنم بفهمی کی کوشولوعه؟ :دی

جووون تو فقط له کن اصن 😅😅😅😅

❤❤ EXOYAS ❤❤ ۳۰ دی ۹۷ , ۱۹:۴۷
جاااااان؟؟؟؟؟
الان حس میکنم دارم با یه پسر میحرفم! :|

اصن عشق کن

ببین چه قابلیتایی دارم 😎😎😅

❤❤ EXOYAS ❤❤ ۳۰ دی ۹۷ , ۱۹:۵۰
دچار بحران هویت شدم!!

ملت دچار چ بحرانا میشن =/ چ لاکچری =//

❤❤ EXOYAS ❤❤ ۳۰ دی ۹۷ , ۱۹:۵۱
این جمله ی "قابلیت داشتن" واسه دستگاه به کار نمیره احیانا؟؟

خو منم یه دستگاه جاندارم =/ 

❤❤ EXOYAS ❤❤ ۳۰ دی ۹۷ , ۱۹:۵۱
چیستی تو؟؟ :دی

به تو چه D: 

❤❤ EXOYAS ❤❤ ۳۰ دی ۹۷ , ۱۹:۵۴
ببین چه بحرانایی دارم! [عینک]

والا بوخودا =/ 

❤❤ EXOYAS ❤❤ ۳۰ دی ۹۷ , ۱۹:۵۵
بی تربیت!!
خواستم مث مولانا که با شمس حرفید ، بات بحرفم! :دی

منم خاستم بزنم تو برجکت  ^_^

❤❤ EXOYAS ❤❤ ۳۰ دی ۹۷ , ۱۹:۵۹
خاک بر سر بی لیاقتت !!
مردم رفیق دارن ، ماهم رفیق داریم! :دی
(میگم ما ک باهم راحتیم ولی اگه میخای مردم نبینن خط اولو سانسور کن! :دی )

ببینن خو 

چه اهمیتی داره :) مهم خودممو خودت 

+ خیلیم دلت بخاد خودتم میدونی ک بهتر ع من هیچ جا گیرت نمیاد 

❤❤ EXOYAS ❤❤ ۳۰ دی ۹۷ , ۲۰:۰۳
یسسسسسسسس
فقط خودم و خودت! ^_^
نمیدونم والا... هنوز نگشتم ببینم گیرم میاد یا نمیاد! :دی

:) 


گشتم نبود نگرد نیس =)) 

مگه دیوونه ای ؟؟؟!!!

کم نه D= 😅😅😅

❤❤ EXOYAS ❤❤ ۳۰ دی ۹۷ , ۲۰:۰۵
تو دنبال بهتر از خودت گشتی؟؟
آخه کدوم ماست گری میگه من ترشم که تو بگی؟؟ :دی

ماست گر نمیگه من ترشم میگه ماستم ترش نی خانوم باسوات😅😅😅😅


❤❤ EXOYAS ❤❤ ۳۰ دی ۹۷ , ۲۰:۰۶
عه وا!!
آرام هیونگم که اینجاااس!! :دی
❤❤ EXOYAS ❤❤ ۳۰ دی ۹۷ , ۲۰:۰۶
هیونگ این دیوونه س! :دی

خبببب دگ خبببب 

❤❤ EXOYAS ❤❤ ۳۰ دی ۹۷ , ۲۰:۱۰
ینی تو ماست نیسی؟؟ :دی

نچ ماست سژده اس :)) 

در دیوونه بودنت که شکی نمیشه داشت:|| ___ بعله ارام همه جا یافت میشه^_^

D= 

خیلیم عالیییی

آره ، بم ثابت شده که چقده خله ...

خوبه دیگ ... خوبه 

دوتایی بر علیه من =/ 

پیشی بیا منو بخوررر (عق چندشم شد )

❤❤ EXOYAS ❤❤ ۳۰ دی ۹۷ , ۲۰:۱۳
اوخی...
یژده ی بی مرام...
همه شون بی مرامن!
منو یادشون ننداز که نصف شبی اعصابم خط خطی میشه و چشمام خیس...!

بیخی بابا 

اون سژده ک برا خودشو ب خاک کنه 
فقط من خوبم D=

ملومه که عالی ...

:)))) 


خوبی ؟؟

❤❤ EXOYAS ❤❤ ۳۰ دی ۹۷ , ۲۰:۱۶
اوهوم...فقط تو خوبی!
پررو نشیااا! :دی

نه پررو بودم از همون اول :))) 

❤❤ EXOYAS ❤❤ ۳۰ دی ۹۷ , ۲۰:۱۷
همچین میگه دوتایی بر علیه من شدن انگار چه تحفه ای میباشد!! :دی
پیشی فرار نکنه از دستت باید خداروشکر کنی! :دی
تو رو فقط لولو میتونه بخوردت! :دی

پیشی شکر میخوره با لولو جان 😅😅😅


من ب این نازی...  مهربونی .. گوگولی ای ( چ سخ شد نوشتنش ) =/

هعی خدا کیه ک قدر بدونه اصن 

تازه کجاشو دیدی ، دوتایی میریزیم سرت تا میخوری میزنیمت تا عادم شی... مگه نه یاسمنم؟؟؟___ عاره خوبم ^_^

اوهوع =/ 

بابا رحم کنید ب حال منه بدبخت امتان دار =/

عاقا من هنووو هیچی نخوندمم ( گریه ) 

❤❤ EXOYAS ❤❤ ۳۰ دی ۹۷ , ۲۰:۱۹
نخیر!
تو حق نداری اینو بزنیش!
منم که اصن خودت میدونی دیگه خشونتم چطوریه!! :دی
همون ترجیح میدم خودم بزنمش! :دی

ایناروووو 

چ سر زدن من باهم بحثم میکنن انگار منم مترسکم 
جم کنید خودتونو فوتتون کنم تو هوایید ( عینک ) 

❤❤ EXOYAS ❤❤ ۳۰ دی ۹۷ , ۲۰:۲۰
نازی کیه؟؟
جمع کن بابا! :|
خودم قدتو میدونم کوشولو!
میخای بگم چند سانه قدت؟ :دی

نگفتم قد بدون گفتم قدر بدان .. قدررررررر 

زرایی که ما داریمو لولو هم نمیخوره بس که بداخلاقه ^_^

اصن همیطور خوبه :) 

❤❤ EXOYAS ❤❤ ۳۰ دی ۹۷ , ۲۰:۲۱
خو برو درستو بخون بچه!!

میخونم کم‌ کم 


الان تقریبا یه هفتس ک شبا بیدارم =/ 

راس میگی من بزنمش پروتر میشه ...فوتم کن ببینم:||___ تنبل درس تخون ملوم نیس چیکار میکنه که درس نمیخونه!

D=

عاره هنینطور بداخلاق بمون هیشکی نیاد تورو بگیره بمونی ور دل یاسی هر روز بزنین تو سروکله ی هم ^_^

خیلیم عالیی اصن بهتر ازین چی میخام دیگ 

منم چند روزه شبا بیدارم@_@ یاسی غیب شد باز :|

چرا ؟؟ 


میاد فک کنم =/ 
شبیه جن میمونه این دختر 

نیشتو ببند بینم :||

باشد =|

نمیتونم بخابم ،یادت رفته؟:|

خو یکاری کن ک بتونی عزیز دل

اینجوری ک نمیشه 

آورین خوشم میاد حرف گوش کنی... منم همیشه حالتو میگیرمD:

=/ 

کلن من شب رو بیشتر میدوستم ، کاش میشد شبا عادم به کاراش برسه ^_^

اوهوم :) 

شب قشنگ اما اما ادم توش کاری انجام نده فقط بشینه و لذت ببره 

یوهاهاهاهاهاع... حقته...

خب دیگ تو هم عه =/ 

خودت که از من بدتری:||

من الان ک مجبورم 

وقتایه دیگم شرایط طوری نیس ک بخام بخابم =/ 

باشه امروز اذیتت نمیکنم، برو مرخصی

ممنان =)

واااا!!!0_0 چوراااا؟؟؟

الان ک امتان دارم 

بقیشونم ک با بچه ها بیداریم =/ 

خسته نباشین واقعن :||

سلامت باشی D=


من برم یکم درس بخونم 
کاری نداری فعلا ؟؟ 

آخخخ... ببخشید عزیزدلم ... نه فدات برو درستو بخون مواظبت هم باش ، فکر هیچ چیرو هم نکن :******
❤❤ EXOYAS ❤❤ ۰۱ بهمن ۹۷ , ۰۹:۰۳
آیا نمیترسی نصف شبی اسم مرا می آوری (جن) زرایی؟؟
امشب که اومدم توو خوابت میفهمی! :دی
عه وا! تو ک شبا نمیخابی! پس من کی بیام؟؟ [تفکر]

:)))) 


دیوونه :) 

❤❤ EXOYAS ❤❤ ۰۱ بهمن ۹۷ , ۰۹:۵۵
بله؟

:)

❤❤ EXOYAS ❤❤ ۰۱ بهمن ۹۷ , ۱۰:۰۸
بعله!
جناب منزوی ۰۱ بهمن ۹۷ , ۱۲:۰۵
یکی تو فامیلمون هست که خیلی بحث می کنه

با آرپیجی بزن منهدمش کن 😁😁

جناب منزوی ۰۱ بهمن ۹۷ , ۱۵:۴۴
:))

شوخی بود =/ 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان