پلاک 1 :/

خجالتو اونی باید بکشه که می‌بینه طرف حالش داغونه ولی به سرد بودنش ادامه میده


آفرین من یه بیشعور کاملا مغرورم


۱ لایک :)
فاطمه خانوم ۰۶ بهمن ۹۷ , ۱۸:۴۲
😐 دقیقا

:) 

به خودت اینجوری نگووو ¡_¡

:) 

چرا ؟؟؟ دروغ نیس ک =/

راستی ... سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام ، خوبی زرایی ؟؟؟ ©_©

سلام بانو 

مرسی تو خوبی ؟؟

زرایی من خیلی هم خوبو مهربونه ... ملومه که دروغه ...

دیگ تو زیادی مثبت نگری :)

منم خوبم ، تو خوب باش ....^_^ نخیرم من فقط واقع بینم

خوبه 


:)

راستی زرایی واسه اون چنتا کامنتی که بی نام فرستادم معذرت میخام ، گاهی شیطون درونم کرم میریزه میگه اذیتت کنم ...

:) 

از رو ایمیلت شناختم :)) 

عاره میدونم ... ناراحت که نکردم همممم؟؟؟

ن بابا 

برا چی ناراحت اخه :) 

خب خوبه پس:(


نارت نباش دوستم :)

تو خوب باش منم دیگه ناراحت نمیشم :)

من خوبم فقط بی حوصلم 

:)

بی حوصلگی موقتیه ، بازم حوصلت میاد سر جاش ...

اهوم :) 

فقط باید کاری ک سرحال میارتمو شرو کنم 
یکمم این چن روز سرم شلوغه ...

خوبه پس :)

:)

تو آدرس وبلاگ این کامنتم رو نگا کن یه آهنگ گذاشتم واست ... خودت قبلن گذاشتیش ...

اهنگ قشنگیه :) 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان