پلاک 119.

بیخیال بودن خوبه ولی دیگ ن تا این حد ..‌. 

خوب نیس ادم گوسفند باشه البته بلانسبت گوسفندا  هه 

وقتی میبینم یسری ادما هستن ک براشون هیچ اهمیتی نداره ک چه بلایی دارن سرشون میارن اینکه میبینن دارن ناعدالتی میشه ولی هیچی نمیگن تمام وجودمو پر میکنه از حس تاسف

حالم بد میشه وقتی میبینم بین یه مشت احمق دارم زتدگی میکنم 

شاید بشه ادمی ک نااگاهه رو اگاهش کرد بهش فهموند زندگی ینی چی ولی ادمی ک نمیخاد بفهمه نه 

بخدا حیف هوا ک یسریا حرومش میکنن حیففف

۰ لایک :)
❤❤ EXOYAS ❤❤ ۲۵ شهریور ۹۸ , ۲۲:۱۷

انقد حرص نخور زهرا

انشاالله ک اتفاقی نمیوفته...

 یاسمن تو ک میدونی از ادمای احمق بدم میاد خیلییییی

بدرک ک هرچی بشه 
ببین الان من قرار نیس برم وللی همونایی ک مثه چی ساکت بودن همشونو انتقال دادم 
من فقط از بودن بین ابن ادما دارم زجر میکشم 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان